روش های تبلیغ کسب درآمد از اپلیکیشن های موبایلی

اپلیکیشن های رایگان بسیاری با رایج شدن گوشی های هوشمند که به کاربران مهارت های جدید می آموزد بسیار داغ شده است و دانش آنها را بهبود میبخشد، حال سوال اینجاست که این اپلیکیشن های رایگان چگونه کسب درآمد میکنند و چه سودی برای پشتیبان آن دارد؟
در ادامه روش هایی برای موفقیت در پیاده سازی اپلیکیشنی که تجربه خوبی در اختیار کاربران قرار میدهد می پردازیم

 

از تبلیغات درون اپلیکیشن استفاده کنید

تنها ۵ درصد از کاربران هر اپلیکیشن پرداخت درون برنامه‌ای انجام می‌دهند و برای درآمدزایی از ۹۵ درصد کاربران باید فکری دیگر کرد.همان‌طور که در مطالب بالا نیز اشاره شد، تبلیغات در داخل محیط اپلیکیشن برای دیگر محصولات اپلیکیشنی و همچنین محصولات و خدمات شرکت‌ها، می‌تواند منبع درآمدی دائمی را برای شما فراهم آورد. در بعضی موارد هم می‌توانید تبلیغات دوطرفه یا چندطرفه‌ای را با اپلیکشن‌های معتبر و معروف داشته باشید. یعنی بدون صرف هزینه، اپ‌های یکدیگر را تبلیغ کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات بیش‌از‌اندازه، می‌توانند خسته‌کننده باشند و رغبت کاربران را برای استفاده از اپلیکیشن کاهش دهند.

فری میوم Freemium(ویژگی های قفل شده):

شبیه به مدل اول (تبلیغات درون برنامه ای)،در مدل فری میوم،اپلیکیشن همچنان بصورت رایگان عرضه می شود.اما یکسری ویژگی ها در اپلیکیشن،قفل شده اند و با پرداخت هزینه باز می شوند.بعبارت دیگر،افراد به عملکرد پایه ای اپلیکیشن دسترسی دارند،اما برای ویژگی های فریمیوم و اختصاصی اپ،باید پرداخت هزینه صورت گیرد.اساس این مدل براین پایه است که شما افراد را به اپلیکیشن خود جذب می کنید و به آن ها یک پیش فرض از اینکه اپلیکیشنتان چه کاری می تواند انجام دهد،می دهید.
هدف،جمع آوری و درگیر کردن کاربران اپلیکیشن است،تا جایی که آنها تمایل پیدا کنند برای ابزارهای اضافی درون برنامه ای،هزینه پرداخت کنند.یک مثال عالی از یک اپلیکیشنی که با این استراتژی سرمایه جمع آوری کرد،انگری بردز است.

مزایا

این مدل تجارتی اپ،ساخت یک پایگاه کاربری بزرگ و نمایش اپلیکیشنتان را آسان می کند،پس بدین ترتیب افراد را جذب کرده اید.(و بعد شما می توانید به خرید تشویقشان کنید)
-افرادی که به اصطلاح “try before the buy”(یعنی می توانند قبل از خرید آن را امتحان کنند)،به احتمال زیاد درگیر اپلیکیشن می شوند و بعد ازآن به یک کاربر وفادار برای اپ شما تبدیل میگردند.
-بازاریابان اپلیکیشن باید مراقب باشند که قابلیت های رایگانی که به کاربران اپ ارائه می دهند،تجربه ی کاربری نامرغوبی نداشته باشند.

جمع بندی:

اگر شما هم تجربه ای در زمینه ی کسب درآمد از اپلیکیشن و فروش و بازاریابی آنها دارید، آنرا در قسمت نظرات با دیگران در ارتباط بگذارید.فقط کارهایی که دیگران انجام داده اند را انجام ندهید.استراتژی های کسب درآمدتان را بازنگری یا به روزرسانی کنید تا نتیجه ی موردنظرتان را بگیرید.

local_offerevent_note تیر ۱۰, ۱۳۹۷

account_box hamed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *